NABÍDKA SLUŽEB-TRÉNINKY

INDIVIDUÁLNÍ TRÉNINKY

V LETNÍCH MĚSÍCÍCH NA SPORTOVIŠTI NA LIŠČÍM KOPCI VE VRCHLABÍ, PŘÍPADNĚ DLE DOMLUVY JINDE (U VÁS DOMA, VE FITNESS CENTRU,..)

POPIS INDIVIDUÁLNÍCH TRÉNINKŮ

  • vstupní diagnostika- trvá cca 90 min.,zahrnuje pohovor, vyplnění dotazníku Vašeho zdravotního stavu, dosavadních zkušeností se cvičením a Vašich specifických cílů. Následuje diagnostika pohybového aparátu formou jednoduchých statických a dynamických testů.
  • tréninkový plán- v tištěné podobě je v ceně lekcí, vyhotovuji jej vždy na měsíc dopředu a zcela individuálně na základě Vámi stanovených cílů a výsledkům vstupní diagnostiky.
  • trénink trvá 60 min. -zahrnuje warm up se zaměřením na rozvoj Vaší mobility a stability. Průběh samotného cvičení se pak odvíjí od daného typu tréninku.
  • trénink probíhá dle individuální domluvy u Vás doma, v některém z fitness center (náklady na dopravu a vstup hradí klient) a nebo za hezkého počasí možno i venku (např. workoutové hřiště na Liščím kopci ve Vrchlabí)

TYPY INDIVIDUÁLNÍCH TRÉNINKŮ

Ať už je Vaším cílem hubnutí, tvarování postavy, nabírání svalové hmoty, získání síly, rekonvalescence po úraze či kompenzace přetížených partií vlivem Vašeho povolání či v důsledku profesionálního sportu, můžete si být jisti, že mé cvičení je efektivní, ale také zábavné a bezpečné. Mou prioritou je naučení Vás perfektní technice základních cviků (dřep, výpad, mrtvý tah, klik, přítah a tlak) a zamezení tak prohlubování špatných hybných stereotypů. 

KONDIČNÍ TRÉNINKY

Zvýšení kondice a hubnutí jsou nejčastějším přáním všech návštěvníků fitness. Tito klienti pak tráví hodiny kardiem a sedy-lehy na karimatce. Víte ale, že jsou mnohem efektivnější a zábavnější způsoby jak dosáhnout těchto cílů? V ideálním případě to jsou komplexní cviky, při nichž zapojujeme co nejvíce svalových skupin a aktivujeme hluboký stabilizační systém. Ať už formou silového nebo např. kruhového tréninku, dejte svému cvičení opravdový smysl.

KOMPENZAČNÍ TRÉNINKY

Kompenzační trénink je synonymum pro cvičení, v němž klient vyrovnává neduhy vzniklé jiným často vykonávaným sportem (na vrcholové úrovni) či sedavým nebo naopak fyzicky velmi náročným povoláním. Jedná se tedy o disbalance zapříčiněné přetížením pohybového aparátu, jejichž náprava vyžaduje velmi dobré znalosti z oblasti biomechaniky lidského těla a zásobník efektivních cviků.

FUNKČNÍ TRÉNINKY

Je pro Vás prioritou číslo jedna funkční tělo? To ráda slyším! Pohled na kulatá hýždě, vyrýsované břicho či velká ramena je dozajista uspokojující pocit, nicméně za pár let jsou k ničemu, pokud v důsledku špatného tréninku trpíme bolestmi kloubů a zad. Cvičte proto ne jen více, ale i lépe. Přemýšlejte o tělu jako celku a cvičte s ohledem na všechny aspekty zdraví.

CVIČENÍ TĚHOTNÝCH A PO PORODU

Pokud budoucí mamince její ošetřující lékař cvičení vysloveně nedoporučí, pak je vhodný pohyb v těhotenství velmi prospěšný jak z hlediska prevence bolestí zad, kyčlí a vzniku diastázy, tak kondice při porodu samotném a rekonvalescence po něm. Cvičení v těhotenství však nese spoustu úskalí a vyžaduje tedy velmi dobrou znalost trenéra této problematiky. 

TRÉNINKY DĚTÍ

Tréninky dětí jsou zcela jistě specifickou záležitostí a odvíjí se dané věkové skupiny. Společným jmenovatelem je však vždy rozvoj koordinace, mobility, stability a zábavná forma tréninku. Častou a závažnou chybou je naneštěstí fyzické přetěžování dětí a učením je chybným pohybovým stereotypům, jež jim lidově řečeno zadělávají potíže do dospělých let. Volte proto trenéra pro svou ratolest uváženě.

SEMI-PRIVÁTNÍ TRÉNINKY

NAUČENÍ ZÁKLADNÍCH POHYBOVÝCH VZORŮ

Je pro Vás nabídka osobního tréninku lákavá, ale cenově nedostupná? Chodíte proto raději na skupinové lekce, kde však instruktoři nemají dostatek prostoru, aby Vás opravili? A vy cítíte, že si lekce neodcvičíte dobře- že Vás po dřepech a výpadech bolí stehna, po mrtvých tazích spodní záda, po přítazích trapézy a po klikách ramena?

Proto jsem pro Vás nově připravila možnost semi-privátních lekcí, kde Vás v počtu 2-3 osob naučím základní pohybové vzory- tj. cviky, které jsou základem každé skupinové lekce typu TRX, kruhový trénink apod.

Domluvte se se svou kamarádkou či kamarádem a já Vám otevřu nové obzory cvičení. Naučím Vás základní cviky podle nejpřísnějších měřítek fyzioterapeutů a Vy už nikdy nebudete na lekcích trpět. Uvidíte, že to bude investice, která se Vám mnohonásobně vrátí!

SKUPINOVKY NA LIŠČÁKU

PONDĚLÍ OD 17.30 CVIČENÍ NA ZADEK

ČTVRTEK OD 17.30 CVIČENÍ NA BŘICHO


Během letních měsíců Vás ráda uvidím na některé z mých skupinových lekcích, které vedu na sportovišti při ZŠ na Liščím kopci ve Vrchlabí. Symbolické vstupné 100,- Kč je z toho důvodu, že zúčastněné neopravuji celou lekci, nýbrž pouze na začátku (poté cvičím s Vámi). Pokud byste rádi využili mého 100% dohledu, ráda se s Vámi domluvím na privátní/semi-privátní lekci (viz. výše).

Ke cvičení používáme kettlebelly, činky, odporové gumy, slambally, slidery (flowin) a využíváme dispozic workoutového hřiště, které se nachází v zadní části areálu a je tou dobou plně ve stínu.

S sebou si přineste pití, ručníky, podložku na cvičení a přesnou platbu.

Cvičení je určeno ženám, které chtějí tvarovat a pálit problémové partie... ale také těm, co se s námi chtějí zasmát, zapotit a vyvětrat se na čerstvém vzduchu:)


POKUD BYSTE RÁDY PŘIŠLY, NAPIŠTE MI, PROSÍM, NA WHATSAP 605008511

PRO BLIŽŠÍ INFO A ZAJIŠTĚNÍ REZERVACE (POČET MÍST JE OMEZEN).

DALŠÍ MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE

KOMPENZAČNÍ TRÉNINKY PRO SKUPINY SPORTOVCŮ

Jste trenérem sportovního oddílu a profesionál v rámci daného sportu? Rádi byste, aby Vaši svěřenci měli minimum zranění a naopak dosahovali maximálních výsledků? Pak pravděpodobně tušíte, že je Vaše specificky zaměřené tréninky potřeba i kompenzovat, ale možná nevíte jak na to. To je pochopitelné, každý jsme odborníkem v jiném směru. Pokud byste tedy na svých tréninkách nebo soustředěních uvítali specialistu na kompenzaci, mobilitu a stabilitu, neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám pomůžu! Mou zcela původní profesí je učitelství, a tak si s vašimi svěřenci budu umět poradit i po stránce pedagogické způsobilosti.

WORKSHOPY, SEMINÁŘE, PŘEDNÁŠKY

V poslední době se zvyšuje povědomí široké veřejnosti o tom, že efektivní cvičení nemá splňovat pouze nároky na vzhled a fyzickou kondici, ale především na šetrnost vůči pohybovému aparátu.  Zároveň návštěvníci fitness center a skupinových lekcí nechtějí být ovcemi pouze slepě kopírující pohyby instruktora, ale chtějí i vědět proč daný pohyb dělají . Koneckonců pochopení základů biomechaniky pohybu je dle mého názoru klíč k tomu, aby klient dokázal naučený cvik nejen provést správně, ale aby si jej i pamatoval a dokázal kvalitně odcvičit sám bez přítomnosti trenéra. Ve skupině max. 8 lidí vám ráda předám a naučím cokoliv, co vás zajímá z oblasti fyziofitness.

HOSPITACE A KONZULTACE PRO JINÉ TRENÉRY

V rámci svého rekvalifikačního kurzu trenéra jsem dostala za úkol vyplnit desítky hospitačních listů, tzn. pozorovat práci jiných trenérů a vést si o nich zápisky. Paradoxně tato část kurzu pro mě byla mnohem těžší než učení se na zkoušky (trenéři se totiž neradi dělí o své know-how a nebo zkrátka jen neradi, když jim někdo stojí za zády). Hospitace jsem nakonec posbírala, získala tak první cenné zkušenosti a poznala mnoho úžasných kolegů. Od té doby jsem absolvovala téměř 30 kurzů, spolupracovala s dalšími trenéry a fyzioterapeuty a především získala vlastní bohatou praxi. O všechny tyto zkušenosti se s Vámi ráda podělím formou hospitací nebo konzultací.   

© 2020 Mgr. Petra SuchardováVšechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!